wtorek, 27 lipca 2010

Śniadaniowy koktajl jogurtowy z morelą



Ostatnimi czasy polubiłam mleczno-owocowe koktajle. Tym razem zrobiłam taki. Najbardziej wyczuwalny jest jogurt, z delikatnym aromatem słodkiej moreli. Ja dodałam 2 łyżki miodu, ale można oczywiście zrobić z większą ilością lub nie dodawać wcale, jak kto lubi. :)


Składniki (na ok. 0,75 l)
  • kubeczek (ok. 160 g) jogurtu naturalnego
  • 200 ml mleka (co najmniej 2% tłuszczu)
  • 6-7 dużych morel
  • łyżka soku z cytryny
  • czubata łyżka płynnego miodu (lub więcej, do smaku)
Morele umyć, pozbawić pestek, zmiksować z pozostałymi składnikami w blenderze. Przelać do szklanek i podawać.

8 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł! Uwielbiam morele, ale nigdy nie smakowałam ich w koktajlu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ma świetny kolor ten koktajl! fantastyczne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z checia wypróbuje twojej wersji morlowej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech, w tym roku nie miałam jeszcze okazji jeść moreli:(

    OdpowiedzUsuń
  5. jej jaki pyszny musi być ten koktajl:) a jaki zdrowy:) same zalety:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie koktajle:) Z morelką tez jest pyszny,mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda :) Szkoda, że nie mam w domu moreli :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anna-Maria - dzięki :) Ja morele też uwielbiam.
    Paula - tak, mi też się jego kolor podoba.
    Emmo - będzie mi miło :)
    Małgosiu - naprawdę? Ja mam ich mnóstwo!
    Ilonko - no tak, masz rację, same zalety :))
    Majanko - ja też ostatnio polubiłam.
    Kasiu - dziękuję. No szkoda, szkoda :(
    Pozdrawiam! :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...