poniedziałek, 24 maja 2010

Tak łatwo się ode mnie nie uwolnicie! :)

W związku z ostatnimi sprawami, związanymi z moim poprzednim blogiem, postanowiłam, za sugestią Magdolie, której w tym miejscu chcę podziękować za całą jej serdeczność :), że bloga będę kontynuować na innym portalu, a mianowicie tutaj. Na bloxie mi się coś skopało i nie mogę dodać notek.

Więc niebawem, stopniowo zacznę pisać, planuję też wpisy z tamtego bloga umieścić tutaj (ale to już może we wakacje, bo pogoda ma być niezbyt...), a narazie uczę się obsługi blogspota :)

1 komentarz:

  1. Po pierwsze ciesze sie niezmiernie :))))
    Super , ze sie przenioslas
    ze dalej prowadzisz bloga
    i do tego mamy tak samo na imie :)))
    Ja po przenosinach tez zaczelam dodawac nie tylko slodkie przepisy!
    Madziu powodzenia !!!

    ps.ja bloga przenioslam dosyc szybko, ktoregos dnia napisze Ci na maila jak :))
    teraz jestem troche zabiegana i nawet nie mam czasu dodac nowego wpisu u siebie ale juz za kilka dni bede miala wakacje wiec biore sie za robote :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...