wtorek, 23 grudnia 2014

Kokosowa kostka z polewą czekoladową


W ostatniej chwili okazało się, że potrzebuję jeszcze świątecznych ciasteczek, a nie miałam już czasu na wałkowanie, wykrawanie... Zrobiłam więc ciasteczka w trochę innej wersji, bardzo mało pracochłonnej. Ciasto wykładamy do foremki i po prostu gotowe kroimy na kawałki (klik po podobny przepis). Super sprawa!



Składniki
  • 370 g mąki pszennej
  • 30 g proszku budyniowego śmietankowego
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
  • 125 g cukru
  • szczypta soli
  • jajko
  • 250 g masła
  • 100 g wiórków kokosowych
  • 150 g czekolady
  • wiórki kokosowe do posypania
Mąkę, budyń, sól, proszek i wiórki wymieszać. Masło utrzeć z cukrem na puszystą masę, dodać jajko, zmiksować. Dodać suche składniki i wymieszać. Wyłożyć masę do foremki o wym. 20x20 cm wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 180 st. C przez ok. 25-30 min. Lekko wystudzić, pokroić jeszcze ciepłe na kwadraciki. Wystudzić całkowicie, polać rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladą i posypać kokosem.



źródło: 'Świąteczne ciasteczka' Dr Oetker

4 komentarze:

  1. lubię takie szybsze rozwiązania, szczególnie gdy to zrobienia milion innych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha!
    Zdrowych, radosnych pełnych magii Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naprawdę apetycznie. Oglądając twojego bloga tylko robisz mi smaka przed świętami.
    Bardzo mi się podoba!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://womaninspiration.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, tam gdzie czekolada to ja się zawsze dopadnę :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...