niedziela, 28 grudnia 2014

Śniadanie na sobotę #20



Święta dla mnie skończyły się dopiero dzisiaj, dlatego znów opóźniłam dodanie posta (notabene we wciąż świątecznym klimacie). Te ostatnie kilka dni było dla mnie bardzo miłe - obfitowało w spotkania z rodziną, za którą trochę już tęskniłam, dlatego ograniczyłam użycie elektroniki do niezbędnego minimum. Mam nadzieję, że Wam Boże Narodzenie minęło w równie przyjemnym nastroju i zapraszam na moją ulubioną (choć nieco rozpustną) wersję kaszy manny <3



Kremowa kasza manna (ze świątecznymi dodatkami ;))

Składniki (1 porcja)
  • szklanka mleka
  • 1/3 szklanki kremówki
  • 4 łyżki kaszy manny (40 g) *
  • ziarenka z kawałka wanilii
  • płaska łyżeczka cukru (można pominąć)
  • łyżka masy makowej
  • duża śliwka, przekrojona na pół i podduszona w garnuszku z łyżeczką cukru, masłem i szczyptą cynamonu
Mleko wymieszać z kremówką, zagotować szklankę wraz z wanilią i cukrem, a w 1/3 szklanki powstałego płynu rozmieszać mannę. Dodać do gotującego się mleka, gotować mieszając, aż do zgęstnienia. Podać z masą makową i śliwką :)

* mam razową, ale zwykła też może być


4 komentarze:

  1. Zdjęcia i podanie - mistrzowskie! :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasza manna to najlepsze śniadanie na świecie! :) Uwielbiam gdy jest gęsta i ma grudki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akceptuje takie świąteczne śniadania, masa makowa nadaje się idealnie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiało być przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...