poniedziałek, 19 grudnia 2016

Najszybsze żurawinowe rogaliki ze świątecznym nadzieniem



Jaki jest najszybszy pomysł na wykorzystanie nadzienia mincemeat, które pozostało mi po weekendowym torciku piernikowym (klik)? Oczywiście chrupiące rogaliki z ciasta francuskiego, posypane grubą warstwą cukru pudru. Wstyd się przyznać, że zjadłam prawie wszystkie od razu, gorące, sama, zaraz po zrobieniu zdjęć... Dla niepoznaki zostawiłam mojemu chłopakowi dwa, bo tak słodko pachniało w mieszkaniu, że od razu po wejściu na klatkę dało się wyczuć jakieś pyszności i nic bym przed nim nie ukryła ;)

Składniki
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • nadzienie mincemeat z tego przepisu - klik (zużyjemy ok. połowy)
  • cukier puder do posypania

Ciasto pokroić jak na obrazku poniżej.



Ułożyć nadzienie mniej więcej w miejscach zaznaczonych na obrazku.



Zwijać rogaliki, układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piec ok. 12-15 min. Posypać cukrem pudrem.


1 komentarz:

  1. Miło z Twojej strony, że mu zostawiłaś. Ja bym zjadła wszystkie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...