czwartek, 2 lutego 2017

Najprostszy chlebek bananowy


Nauka nie sprzyja zdrowej diecie, wyjątkowo moooocno mam teraz ochotę na słodycze, więc wczoraj na szybko zrobiłam chlebek bananowy - niezwykle prosty, słodki, idealny do kubka gorącej herbaty i do książki ;)
PS Luty zapowiada się być miesiącem pełnym czekoladowych wypieków, muszę tylko uporać się z egzaminami. Gdy mi się to uda, będę miała trochę wolnego i w tym czasie planuję wypróbować kilka fajnie wyglądających przepisów <3
Miłego dnia!

Składniki
  • 3 banany
  • 120 g miękkiego masła
  • 100 g cukru
  • 2 jajka
  • łyżeczka ekstraktu z wanilii
  • 250 g mąki pszennej
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
Banany rozgnieść widelcem. Masło utrzeć mikserem z cukrem, dodawać jajka, po jednym, cały czas dokładnie miksując. Dodać ekstrakt, mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i rozgniecione banany. Całość dokładnie zmiksować i przelać do keksówki dł. 26 cm wyłożonej papierem do pieczenia lub jednorazowej foremki aluminiowej o pojemności 1 l. Piec w piekarniku nagrzanym do 180 st. C przez godzinę.


źródło: klik

2 komentarze:

  1. Moja nauka sprzyja diecie, bo w internacie za dobrze nie karmią...
    Narobiłaś mi teraz apetytu na taki chlebek, mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym Ci podesłała trochę :* pozdrowienia! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...