środa, 28 lipca 2010

Parówki w panierce


Czasem trzeba zjeść coś innego niż tosty czy jogurt z płatkami. Zrobiłam sobie na wczorajszą kolację parówki w panierce. Przepis bardzo prosty, a smaczny. Idealnie smakuje z ciepłymi grzankami z masłem, pomidorem i ogórkami małosolnymi :-)

Składniki
  • parówki (ilość dowolna)
  • jajko
  • bułka tarta
  • sól, pieprz (u mnie bez soli, za tą z dużą ilością pieprzu)
  • olej lub oliwa do smażenia (my używamy tylko oliwy z oliwek)
Jajko roztrzepać, przyprawić solą i pieprzem. Parówki obtoczyć w jajku, potem w bułce tartej. Smażyć rozgrzanym tłuszczu do zrumienienia. Podawać od razu.


9 komentarzy:

  1. niebanalny pomysł.i do tego ketchup i mamy pycha śniadanie.
    pozdrawiam i zapraszam do konkursu:
    http://filozofiasmaku.blogspot.com/2010/07/wielkie-chrupanie-zapraszam-do-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby takie proste a ja bym na to nie wpadła. Fajne urozmaicenie parówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam kiedyś podobne i potwierdzam, że pyszne:) najlepsze z sosem z ketchupu i majonezu 1:1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. proste i smaczne jedzonko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuu... Nie znoszę panierki! Co nie zmienia faktu, że pomysł bardzo ciekawy. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że Wam się podobają. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pysznie wyglądają, uwielbiam parówki:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...