czwartek, 8 stycznia 2015

Nutella muffins with pb



W najbliższym czasie spodziewajcie się kilku przepisów na wypieki z nutellą i masłem orzechowym, bo moja Rodzina bardzo przekonała się do tego połączenia ;) Szczególnie zasmakowały im nadziewane babeczki (i w ogóle - co mnie dziwi - ostatnio wszystkim przypadły do gustu ciasta w miniaturkach: muffinki, cupcakes...). Dzisiaj w wersji czekoladowej z lekko słonym, orzechowym nadzieniem. Pycha :)



Składniki
  • 1 1/3 szklanki mąki pszennej
  • 2/3 szklanki cukru
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 3/4 szklanki mleka, pełnego
  • 1/4 szklanki maślanki
  • 1/2 szklanki oleju
  • 1 duże jajko
  • łyżeczka ekstraktu czekoladowego
  • 3 bardzo czubate łyżki nutelli
  • 12 łyżeczek masła orzechowego
Suche składniki (mąkę, cukier, proszek sól) wymieszać w jednej misce. W drugiej wymieszać mokre (mleko, maślankę, olej, jajko, ekstrakt, nutellę). Dolać mokre do suchych i szybko, niedbale wymieszać. Przełożyć ciasto do foremek wyłożonych papilotkami do 1/2 wysokości, ułożyć po łyżeczce masła orzechowego w każdej babeczce na środku, przykryć ciastem do 3/4 wysokości. Piec 25 min. w 180 st. C, studzić na kratce. Smacznego!



źródło: przerobiony przepis stąd - klik

2 komentarze:

  1. Wypieki z Nutellą są najlepsze, ale w połączeniu z masłem orzechowym jeszcze nie jadłam. Chyba muszę wziąć się do roboty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie dorwałabym się do nich kilka chwil po wyjęciu z piekarnika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...