sobota, 7 marca 2015

Śniadanie na sobotę #30



Jeszcze jeden przepis na muesli. Mówię Wam, to jest wciągające - zarówno w produkcji, jak i konsumpcji :-) Ja generalnie jestem zwolenniczką wszelkich płatków, granoli, bakalii, etc. Nie ma dnia, w którym nie jadłabym czegoś w tym stylu. Poniżej moje kolejne odkrycie: słodka za sprawą daktyli, krówek i białej czekolady mieszanka, przełamana cierpkością owoców goji. Z chrupiącymi ziarnami dyni i migdałów. Polecam :-)


Muesli

Składniki (1 duży słoik)
  • 500 g mieszanki ulubionych płatków
  • opakowanie jagód goji (70 g)
  • 100 g migdałów
  • garść siemienia lnianego
  • 100 g pestek dyni
  • 150 g suszonych daktyli, pokrojonych na kawałki
  • 100 g groszków z białej czekolady
  • 75 g surowego ziarna kakao
  • 50 g mini krówek *
Wymieszać, przesypać do słoika. Gotowe :-)




* te krówki wyglądają tak:

3 komentarze:

  1. Uzależnię się i ja :D Granolę pokochałam i musli zapewne też pokocham :D Przecież jest mniej pracochłonne :D Bardzo smaczna mieszanka :D Domowa niezastąpiona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę ten słoiczek z mini krówkami! I wtedy zrobię sobie takie musli :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...