wtorek, 5 lipca 2011

Hm? :)

Jak zwykle nie wiem od czego zacząć.
Może tak: miło mi znów gościć na swoim blogu.

Postaram się streszczać i w kilku zdaniach opisać, co się przez ten czas ze mną działo i dlaczego przestałam bloga prowadzić.
Po pierwsze, przytłoczyły mnie nowe obowiązki. Szkoła, dojazdy, zima, którą ciężko zniosłam. Później, jak już przerwałam dodawanie notek, po prostu nie miałam motywacji wrócić.

Jednak moja Kochana Mama cały czas napomykała, że nie warto porzucać swoich pasji, że może bym wreszcie coś, co zrobiłam, sfotografowała i tu pokazała, że drobne potknięcia każdemu się zdarzają i trzeba iść dalej z podniesioną głową. Dziękuję Ci Mamuś, bo dzięki Tobie postanowiłam, że będę prowadzić bloga przede wszystkim dla siebie, żeby wszystkie przepisy mieć pod ręką. A jeśli ktokolwiek z nich skorzysta to tym bardziej będzie mi miło.

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie!
Magda

PS Chciałabym się przy okazji pochwalić (bo do tej decyzji o powrocie przyczynił się również fakt samozadowolenia), że ukończyłam pierwszą klasę liceum z wyróżnieniem ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...