piątek, 6 kwietnia 2012

Tort czekoladowy z truskawkami i życzenia


 



Wahałam się trochę, czy pokazywać Wam moje pseudo-dzieło, ale raz kozie śmierć. Tort czekoladowo-czekoladowy z truskawkami, który robiłam na 14 urodziny mojego Brata. W smaku był naprawdę dobry, ale wygląd mi się nie do końca podoba. Truskawki były różnych rozmiarów i jakoś tak wszystko to komicznie wyszło ;-) Kolejne postanowienie: robić dużo tortów i nauczyć się je dekorować z satysfakcjonującym skutkiem. A trochę będę miała teraz okazji, więc motywacja większa. Myślę, że co lepsze tu pokażę.
Jeśli chodzi o przepis to nie podam nic dokładnego, bo bazowałam na tym, co już jest na blogu. Biszkopt taki jak tu, z większej porcji, upieczony w tortownicy 26 cm. Przerobiony z waniliowego na czekoladowy krem jak tu. Blaty nasączone ponczem kawowo-rumowym i częściowo posmarowane dżemem truskawkowym, a częściowo kremem. Dekoracja z czekolady (gorzkiej i białej), truskawek i ażurowych czekoladek.
A zdjęcia też takie na szybko, podczas krojenia. Wybaczcie.
PS Można powiększyć zdjęcia, klikając na nie. Lepiej widać ;-)

Kochani, gdybym nie miała okazji już nic dodać tutaj przed Świętami:
Chcę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia, zdrowych, słonecznych, rodzinnych i ciepłych Świąt, spędzonych z najukochańszymi ludźmi. Wymarzonych, po prostu. I smacznego jajka! :-*


 

14 komentarzy:

  1. Maniu , ja nie wiem co Ty chcesz od wyglądu tego tortu. Wygląda wspaniale! Pyszny, czekoladowy z pieknymi truskawkami!
    Jestem pewna,że brat był zachwycony, a wszyscy zajadali się ze smakiem.
    Piękny jest!

    Radosnych Świąt Wielkanocnych Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm czekoladowa rozpusta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności :) Mam takie samo postanowienie, ostatnio dojrzewam do podjęcia zabawy z lukrem plastycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I wzajemnie:) Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekolada i truskawki... pycha polaczenie:)

    Spokojnych i radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały tort :) Ja nawet "takiego" bym jeszcze nie zrobiła więc gratulacje i.. radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pseudo-dzieło? Błagam Cię! Dla mnie to tortowy ideał :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo się podoba, tym bardziej, że kocham czekoladowe :) Niedługo będę piekła tort na osiemnaste urodziny kumpeli, to będzie wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. :*
    wesołych świąt!

    ajj cóż za tort!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny tort:)
    Zdrowych i wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tort idealny! Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...