wtorek, 13 sierpnia 2013

Budyniowa owsianka




Jest zbyt znana w całej blogosferze, bym mogła ją pominąć u siebie :-) Delikatna, gęsta i kremowa, pachnąca ulubionym budyniem, słodka, z wyśmienitymi dodatkami - czego chcieć więcej? Idealnie syci i rozgrzewa w te chłodne poranki. A dodatkowo jest zdrowa i nietrudno dostosować ją do diety wegańskiej czy bezmlecznej. Czy ktokolwiek potrzebuje jeszcze jakiejś zachęty? ;-)


Składniki (2 porcje gęstej owsianki)
  • 100 g płatków owsianych
  • 500 ml mleka
  • 250 ml wody
  • 3 łyżki ulubionego proszku budyniowego (u mnie waniliowy)
  • 2 płaskie łyżki cukru
  • ulubione dodatki (u mnie maliny, jagody, wiórki kokosowe)
Płatki zalać mlekiem i połową szklanki wody w garnku. Dodać cukier i podgrzewać, aż do zmięknięcia płatków. Budyń rozmieszać w reszcie wody. Dodać do gotującej się owsianki i wymieszać, chwilę pogotować ciągle mieszając. Przełożyć do miseczek, dodać dowolne dodatki i podawać od razu, gorącą. Smacznego :-)


7 komentarzy:

  1. Moja owsianka numer 1!. Najlepsza ze wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. budyniowa jest jedną z najpyszniejszych!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm bardzo lubię :) Ale jak dla mnie musi być koniecznie polane miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie gęsta! Ja zachęty nie potrzebuję, wystarczy, że słyszę "budyniowa"! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmm, o tak, klasyka, ale u Ciebie zawsze wygląda tak szlachetniej (wiórki kokosowe - <3) :) ;) Pyszności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...