poniedziałek, 2 stycznia 2017

Chocolate crinkles


Dzień dobry w Nowym Roku! Mam nadzieję, że Wasz Sylwester był niezapomniany, a teraz w pełni sił wkraczacie w nowy etap.
Na pewno dobrze znacie te ciasteczka. Dla mnie od zawsze wyglądają jak obsypane śniegiem, więc idealnie się komponują z panującą aurą pogodową. Ja na szczęście nie muszę dziś nigdzie wychodzić, więc spędzę cały dzień z talerzykiem tych pyszności, gorącą herbatą i książką. Wam też polecam tak umilić sobie czas :)

Składniki
  • szklanka gorzkiego kakao
  • 1,5 szklanki drobnego cukru
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 4 jajka
  • pół szklanki oleju
  • 2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
  • pół szklanki cukru pudru
Kakao, cukier, mąkę, proszek, sól wymieszać w jednej misce. W drugiej roztrzepać jajka, dodać olej i ekstrakt, wszystko wymieszać. Dodać suche składniki i wyrobić jednolite ciasto. Przełożyć je do woreczka foliowego, włożyć do lodówki na 4 godziny. Po tym czasie z ciasta formować kuleczki wielkości orzecha włoskiego, obtaczać w cukrze pudrze i układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w piekarniku nagrzanym do 175 st. C przez 10-12 min.

źródło: klik

3 komentarze:

  1. Smakowicie wyglądają, a obsypane bardzo zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciacha pyszne - kiedyś robiłam :) Z dobrą książką jak najbardziej, ale ta co jest widoczna jakoś do mnie nie przemówiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...