piątek, 28 października 2011

Owsianka kokosowa


Zachciało mi się kokosowej owsianki, więc sobie zrobiłam, w dodatku potrójnie kokosową. Przyznam, że sama owsianka jest pożywna, sycąca i zapychająca, a w połączeniu z mleczkiem kokosowym, to już w ogóle. Można zamiast wody dodać właśnie samo mleczko, ale u mnie by to nie przeszło - nie dlatego, że mi nie smakuje, bo prawda jest taka, że bardzo je lubię, zarówno jako dodatek do słodkich, jak i wytrawnych potraw, ale... należy powiedzieć, że nadaje owsiance lekkości, ale też sprawia, że jest jeszcze bardziej sycąca i naprawdę dużo nie da się jej zjeść.


Składniki (2 małe porcje lub jedna duuuża)
  • 100 g mleczka kokosowego
  • 180 g wody
  • 50 g płatków owsianych
  • 2 czubate łyżki wiórków kokosowych
  • 2 łyżki cukru
  • płatki kokosowe do dekoracji
Płatki owsiane zalać wodą i odstawić na 10 min. Wszystkie składniki oprócz płatków kokosowych umieścić w garnuszku, doprowadzić do zagotowania i jeszcze chwilę gotować, aż owsianka stanie się gęsta i kleista. Przełożyć do miseczki, posypać płatkami kokosowymi i podawać.

9 komentarzy:

  1. Ależ kokosowo, ta owsianka wygląda tak delikatnie. Koniecznie muszę kupić mleczko kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!
    Chcę taką na śniadanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm, mimo, że jestem ledwo po śniadaniu to już nabrałam ochoty na takie pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Wspaniała.Uwielbiam kokos!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... Takie sniadanie kazdego wprawiloby w dobry nastroj! Dla mnie im bardziej kokosowo, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faza na kokos dopada każdego! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju.
    ależ ona musiała smakowac...


    http://www.karmel-itka.blogspot.com
    http://www.slodkakarmel-itka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super tylko po co ten cukier? To przecież trucizna a my propagujemy zdrowie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...