sobota, 3 sierpnia 2013

Cocoa crepes





Leci do Was drugi przepis na naleśniki. Te są większe, cienkie, kakaowe. Najbardziej zasmakowały mi w wersji: twarożek i maliny w środku, jagody, banan, advocat i kokos na zewnątrz. Gdybyście jednak nie chcieli zjeść ich na słodko to - uwaga - z wytrawnymi dodatkami też się da (gdyż do ciasta nie dodajemy cukru). Przy okazji - rzućcie okiem na poprzedni wpis, jeśli Wam umknął (klik) - tam znajdziecie przepis na amerykańskie pankejki i listę dodatków, z jakimi podałam swoje naleśniki. Smacznego! :-)


Składniki
  • 125 g mąki pszennej
  • szczypta soli
  • szczypta cukru pudru
  • 25 g gorzkiego kakao
  • jajko
  • 350 ml mleka
  • 2 łyżki oleju
Suche składniki wymieszać. Dodać jajko, mleko, olej i zmiksować. Odstawić na 15-20 min. Smażyć naleśniki z obu stron na rozgrzanej teflonowej patelni. Gotowe układać na talerz, jeden na drugim. Podawać z czym lubicie :-)





źródło: zmodyfikowany przepis z "Easy Chocolate"

6 komentarzy:

  1. pysznie podane dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak duża porcja wychodzi z tego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja wybieram jednak te, wolę czekoladowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm kakaowe, wczoraj akurat robiłam podobne :) na prawdę pycha ! do tego twoje zdjęcia i podanie zachwycają! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, słodko, owocowo :) Takie naleśnikowanie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...