sobota, 17 stycznia 2015

Śniadanie na sobotę #23




Piękną mamy wiosnę tej zimy, prawda? Wczoraj temp. 8-9 stopni i wspaniałe słońce, dziś już trochę bardziej pochmurno, jednak dobry nastrój mnie nie opuszcza :) Mam nadzieję, że mrozy już nie wrócą, uwielbiam taką wiosenną pogodę! :) I dlatego śniadanie też letnie, bo sto lat nie jadłam takich zwykłych pancakes z jagodami. Baaardzo polecam!


Składniki (porcja)
  • 55 g mąki pszennej
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • łyżeczka cukru z wanilią
  • jajko
  • łyżka oleju
  • chlust mleka waniliowego (może być zwykłe)
  • garść jagód (mogą być mrożone, nie trzeba rozmrażać)

Mąkę wymieszać z cukrem i proszkiem. Jajko roztrzepać z olejem, dodać suche składniki i dolać mleka do konsystencji gęstej śmietany. Wrzucić jagody, wymieszać i smażyć placuszki na rozgrzanym teflonie bez tłuszczu. Podać z ulubionymi dodatkami, u mnie banan, miód i wiórki kokosowe (potem ;)).



PS Bawicie się w snapa?






6 komentarzy:

  1. jakie cudowne placuszki! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, tak! Tak to ja mogłabym zaczynać każdy dzień! Świetne placki :) I zgodzę się również co do pogody. Mi oczywiście odpowiada fakt, że jest tak ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim śniadaniem najbardziej pochmurny dzień, staje się piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiscie, snap rządzi ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...